I wish I could follow you


Jag var tvungen att gå till affären nyss och fy satan vad kallt det var. Usch. Pappa ringde när jag stod vid godishyllan och frågade om jag tittade på Star Wars. Jag är glad att jag har honom. Även om vi kan bli väldigt arga och irriterade på varandra så är vi så himla tighta och vi har så mycket gemensamt. Jag blir ledsen på mig själv för att jag inte har samma sak med mamma. Mest blir jag ledsen för hennes skull för om jag hade en dotter skulle jag vilja att hon var mammas flicka och inte pappas flicka. Fast om man ska bli sådär psykoanalytisk och shit så antar jag att eftersom jag är så himla lik min mamma med kroppsspråk och beteende blir det automatiskt så att jag kommer jättebra överens med pappa medan jag och mamma är för lika för att verkligen komma nära varandra. Kanske, kanske inte. Det enda jag vet är att jag älskar mina föräldrar även om de är långt ifrån perfekta och har gjort många misstag. Jag kände att jag behövde skriva någonting kärleksfullt just nu eftersom jag är väldigt arg/ledsen/irriterad på andra personer. Det kallas balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback