Those dancing days

Det finns så mycket minnen. Det är fascinerande att bilder kan ha den makten, de är ju ändå bara bilder. Jag förstår inte hur man bara kan låtsas som att någonting aldrig har hänt och strunta i dess betydelse. Bara för att jag känner nostalgi och blir glad betyder inte det att jag känner som jag gjorde då, det betyder bara att jag är tacksam för det som har varit och att jag aldrig någonsin vill glömma någonting som har varit en så stor del i mitt liv. Allt som händer i ens liv, allt man gör, påverkar ens utveckling och man kan aldrig radera sitt förflutna. Jag vill aldrig någonsin glömma någonting. Jag vill ha kvar alla foton för att kunna se tillbaka och minnas hur jag kom dit jag är idag, hur jag blev den jag är idag. Ibland gör det ont, ibland saknar man, ibland blir man glad. Det bara är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback