What's so bad about feeling good

En sak som ändå får mig på bra humör är just det faktum att jag inte är deprimerad. Jag har haft jobbiga perioder då allt har känts mörkt, men det har jag inte just nu. Just nu har jag en form av social fobi som ibland förstör för mig i mitt vardagsliv, vilket i sig kan vara jobbigt, men jag mår bra generellt sett. Det är skönt att släppa taget ibland. Jag vet inte om det här bara är någonting tillfälligt som jag inte kommer känna igen som mina egna ord när jag vaknar imorgon, men det spelar ingen roll för just nu i det här ögonblicket mår jag bra. Ingenting slår det.

Kommentarer
Postat av: Antonia

SV; Åh tack så mycket :D

Ronja: Låter hur härligt som helst, dit måste man ju åka innan man dör. Ska fan ha det på en lista haha (;

Postat av: Antonia

SV; Åh tack så mycket :D

Ronja: Låter hur härligt som helst, dit måste man ju åka innan man dör. Ska fan ha det på en lista haha (;

2009-11-05 @ 20:39:52
URL: http://antoniasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback