Coming home

Instead of changing their bad habits they go out and buy a book.

Jag har aldrig varit såhär fattig i hela mitt liv. Den här hyran har verkligen dragit ner mitt liv till existensminimum. Jag börjar få en helt ny förståelse för vissa av mina vänner som för inte så länge sen var i liknande situationer. Jag känner mig hopplös och deprimerad. Vad gör man när man är i en situation som faktiskt inte går att göra någonting åt? En situation där man inte kan göra någonting annat än att vänta och hoppas på att det är bättre om några månader. Jag kan liksom inte göra någonting annat än att fortsätta betala mina räkningar.

Jag har mindre än femhundra kronor att leva på resten av månaden, det ska gå till mat också. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback