Love and memories

Jag saknar Hultsfred och sommaren. Det har snart gått tre år sedan jag var där sist, men i år smäller det! 04', 05' och 06' satt jag där utanför mitt tält och glassade i solen med en cider i handen. 04' med Amanda, Heidi, Natta, Nanda, Ecka och en massa fler. Vi sjöng någonting om sheep (får) och tältet bredvid oss döptes till Fuck tent. 05' var det bara jag och Amanda, men det var det bästa året av alla. Den bästa sommaren någonsin. Direkt när vi kom till campingen träffade vi på några snälla pojkar som hjälpte oss. Fredrik, Kalle och Marcus. Det året var det sjukt mycket sol och det var då jag brände min axel så att den blev lika hård som sten. Jag hade ett linne med korsade band på ryggen. Efter en dag hade jag ett stort X på min rygg, det var kul. Jag lyckades klara den omöjliga patiensen som Nina hade lärt mig bara för att lyckas lämna den magiska kortleken ute i regnet så att alla bevis förstördes. Jag och Amanda solade i gräset till Tori Amos och Lars Winnerbäck med varsin nachotallrik i handen. Vi hittade badhuset och promenerade dit nästan varenda dag för att duscha som normala människor. 06' var det jag, Amanda, Sabina, Olof och Johan som åkte. Ett tält flög nästan på oss första dagen. Det året var också hur bra som helst. Har inte så många specifika minnen därifrån förutom att vi låg i solstolarna och glassade samt att jag hade råkat köpa äcklig cider. En spindel lade ägg i min sko och jag mosade skiten. Detta ledde till att min sko kryllade av små svarta prickar som irrade runt. Inte mysigt, men jag fick bort dem till slut.

I år är det jag och Amanda igen, om pengarna räcker till. Jag hoppas på det för jag tror att det kan bli riktigt bra. Therese och hennes vänner ska dit också. Det blir bra det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback