I can't even convince myself

Att sitta uppe sent och kolla på serier man väntat i en hel vecka på, det är grejer det. Nu har jag kollat klart på andra säsongen av The pickup artist och alldeles strax blir det ett avsnitt av Dollhouse.
Jag vet inte riktigt varför, men jag mår både bättre och sämre sent på kvällen. Både och samtidigt. Det är ganska skumt. På ett sätt mår jag bättre eftersom jag får tid att ta det lugnt, varva ner och vara lite för mig själv. På ett annat sätt är ensamheten, tystnaden och tiden till att reflektera det som gör det så outhärdligt. Det är svårt att beskriva en känsla som egentligen är en blandning av två extremt olika känslor, det är nästan omöjligt. Å andra sidan finns det alltid två sidor av ett mynt, två olika perspektiv. Det kanske helt enkelt är så det ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback