What's the point?

Vad fan gör jag uppe nu? Jag borde verkligen lära mig att gå och lägga mig i tid! Inte för att jag har någonting jag måste göra imorgon, men det kan ju vara bra att vända dygnet rätt för en gångs skull. Suck. Fast jag har insett varför jag har så svårt att gå och lägga mig. Det är för att det känns helt totalt jävla meningslöst! Jag får ångest av att tänka på att jag ska slösa bort cirka åtta timmar på ingenting. INGENTING! Bara en massa konstiga drömmar och snarkande. Typ. Jag gissar på att denna ångest jag talar om har ganska mycket att göra med det faktum att jag är en sjukt stressad person. Jag är inte stressad över någonting specifikt, jag är bara allmänt stressad. Alltid. Därför kan det nog vara så att min lilla hjärna blir ännu mer stressad när den tänker på att slösa bort en tredjedel av dygnet. Så är det nog. Problem solved, fan vilken bra psykolog jag är åt mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback