Sunny side up

Nu känner jag att de senaste inläggen kanske har varit lite väl deprimerande, och därför tänkte jag meddela den positiva nyheten att jag snart ska titta på Scorpion King med pappa och äta glass :) (fast glassen är min, pappa får kolla på filmen utan :P).

Sen tänkte jag också nämna det att jag har en himla tur som har så fina vänner som jag har, och att det därför är ganska dumt att oroa sig för det där med stolleken i höst. Det är ju bara att jag kramar mina kompisar om jag känner mig ensam :)
Och det där med Uppsala blir nog bra det med. Man måste ju stå på egna ben någon gång i livet, och då är det faktiskt tur att jag har en person som Olof att stödja mig mot om jag snubblar till lite. Han har ju faktiskt varit så mycket mer än min pojkvän, han har varit en otroligt bra kompis i två och ett halvt år nu (vilket också var orsaken till att vi gjorde slut, vi ville båda vara vänner istället). Jag har nog ganska mycket tur ändå. Fina vänner, en bra familj, mycket stöd från alla. Nu tycker jag att det är dags att börja tänka positivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback