Vad är det som tar sån tid?

Oj vad jag har shoppat idag.. Köpte ett par skor, ett linne, en tröja, en tröjklänning och strumpbyxor. Finfint :)

Ikväll är det som sagt utgång som gäller, men först ska jag möta upp Olof och Patrik på Odenplan för lite käk på BK vid sju-tiden :) Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag förstår verkligen inte hur vissa tjejer (inte alla) kan ta typ två timmar på sig att göra sig iordning..? Jag förstår liksom inte vad det är man gör under de där två timmarna. Väljer kläder? Väntar på att första lagret mascara ska torka? För min del tar det MAX tio minuter att sminka mig. Då gör jag ändå ett noggrannt jobb med concealer, foundation, mascara och ögonbrynspenna. Håret är ju bara o spraya lite så är det klart.

Jag försöker inte på något sätt låta sarkastisk eller spydig mot dessa tjejer, jag är helt enkelt så jävla nyfiken på exakt vad det är som görs under de där timmarna? För min egen del är det helt ofattbart, och jag har inga kompisar som tar så lång tid på sig heller, så jag vet inte riktigt vem jag ska fråga. Man kan ju inte direkt gå fram och fråga någon på stan :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

För mig är det kläder. Det kan ta 1 timme för mig att välja vad jag ska ha på mig och sen kanske en kvart att pröva skor till det också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback