Something's wrong

Nu har jag pratat en massa med Emma och funderar på att åka upp till henne någon helg snart :) Ska försöka få bort de tider jag har kvar att jobba på H&M i maj. Jag känner att jag är viktigare än pengar. Det handlar om att prioritera sig själv, och just nu behöver jag försöka bli av med all stress. Jag har alltid varit en sån person som vill göra alla runt omkring mig nöjda, men den här gången måste jag faktiskt skita i alla andra och bara tänka på mig själv. H&M är inte orsaken till min stress, men det jobbet bidrar till stressen och gör den 10 gånger värre. Jag behöver fokusera på mig själv och vad jag kan göra för att börja må bra igen. För jag mår inte bra, inte alls. Trots att jag har underbara vänner, en underbar pojkvän, och underbara föräldrar mår jag inte bra överhuvudtaget. Då kan man konstatera att det är någonting som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback