So much to do and so little time

Jag kollade på lyxfällan idag. Sjukt att folk verkligen tar såna där sms-lån :/ Visst, jag förstår att det är lockande och så, men jag har i alla fall (och jag hoppas att de flesta andra har det också) en spärr som gör att jag vet vart gränsen går. Hur som helst, det var inte det jag skulle prata om :P Det jag skulle säga var att när hon besökte den där stresshanterartanten och hon rabblade upp alla symptom kände jag igen mig på precis varenda ett. Visst, det var väl ingen stor överraskning att jag är en otroligt stressad person, men det sjönk liksom in mer när jag såg den där listan. Jag måste verkligen sluta stressa. Jag vill vara den där kolugna tjejen som skrattar hela tiden och tar det som det kommer. Det går inte, jag får fan tokfnatt av att försöka vara lugn! Jag är så stressad, och har varit det så pass länge, att det har blivit en del av mig och min personlighet. Det är ingen som ser mig som stressad, de ser mig som Ronja. Det är lite läskigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

mm, visst är det härligt med sådana människor,. alla borde ha någon sådan människa i sitt liv. =)

kram

Postat av: Nina

Stress, vad är det? HAHA =P
Men det är bra att du stressar, hur skulle jag annars hinna?

2008-05-09 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback