Life as we know it

Söndagar är jobbiga eftersom man oftast har tid att fundera över sitt liv. Jag gillar inte att fundera över mitt liv eftersom jag vet att jag lever dåligt. Jag umgås inte med mina vänner lika mycket som jag skulle vilja, och jag har vissa människor i mitt liv som får mig att må dåligt. Jag äter inte bra och har ofta ingen energi. Jag borde röra på mig mer eftersom jag är helt otränad. Jag trivs inte på ett av mina jobb, jag håller på att stressa ihjäl mig på det stället. Men framför allt lider jag av stressymptom. Jag lever inte ett stressigt liv, men jag har fastnat i att vara stressad på det sättet att jag sakta men säkert rör mig närmare den där väggen. Visst, jag har många bra saker i mitt liv, och enligt de flesta ska man fokusera på det positiva, men jag anser att man måste börja med att sålla bort det dåliga som går att sålla bort, så att man sedan kan leva ett så bra liv som möjligt. Jag behöver hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback