Cryin' won't help you now

Pizza i magen och på lite bättre humör. Har varit rätt seg idag, och är fortfarande. Det är så mycket jobbigt just nu med jobb och umgänge, samt mina stressproblem. Det jobbiga är att jag är en sån person som ofta är på väg att bli sjuk men aldrig riktigt blir det. Till exempel kan jag börja bli förkyld, men det utvecklas aldrig till en riktig förkylning utan försvinner efter några dagar. Om och om igen. Samma sak är det med stressen. Det känns som att jag hela tiden är på väg att gå in i väggen, men jag kommer aldrig till den punkten. Det är som att gå på bandet på gymmet med någon som håller upp en morot framför en (i mitt fall en vägg), men man kommer aldrig fram till målet. Jag skulle hellre gå in i väggen och få det överstökat, kunna börja om, men istället är jag fast i något slags mellanstadie som gör att jag helt enkelt inte kommer någonvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback