I love you but I have chosen darkness

Who do you see standing next to you when all your dreams come true?

Har precis kollat på första 4 avsnitten av OTH säsong 4. Köpte DVD-boxen för några dagar sedan. Jag älskar den serien, precis som man kan älska en låt man känner igen sig i eller ett speciellt minne med ens bästa vän. Precis så underbart känns det för mig när jag ser på den serien. Alla har vi våra små ögonblick i livet som är guld värda för oss, men som inte betyder någonting för andra. Det värsta är när man vill försöka få folk att förstå hur mycket man älskar en viss sak, och man vill att de ska älska det lika mycket. Det gör lite ont i hjärtat när man märker att de inte gör det. Det kanske låter löjligt, men jag tror att de flesta förstår vad jag menar.


One day I'll dedicate a song to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback