Jag äter inte längre

I alla fall inte frukost. Nina sa att det blir så när man är rökare, att man blir äcklad av mat på morgonen. Jag kan bara dricka ett glas juice på morgonen, ingenting mer. Det är lite störande eftersom jag alltid har kunnat äta typ en hel limpa till frukost + en massa annat förut. Hur som helst, det jag ville påpeka är att jag kan gå en hel dag utan att äta nuförtiden. När Nina plockade upp mig idag vid halv ett hade jag inte ätit någonting alls. Vi kom hem till mig runt tre och då hade jag inte ätit någonting heller. Inte förrän runt fem åt jag två mackor, men endast eftersom jag kände att det är farligt att inte äta någonting alls. Det är helt sjukt att jag ibland kan glömma bort att äta bara sådär. Vissa dagar vräker jag i mig en massa onyttigheter, men andra dagar äter jag knappt någonting. Jag bara undrar vad det kan bero på med tanke på att jag aldrig har varit såhär förut. Det här är ett helt nytt beteende för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag säger detta för att jag läst att du vill komma i form och så inte för att det är min åsikt.
Men att inte äta på dagarna ordentlig mat och sen äta onyttigt som limpor, godis osv är det sämsta man kan göra om man vill komma i form och så.

Hoppas du inte tar det på fel sätt, men du kommer nog igång igen med ätandet

Postat av: Alexandra

Nej precis.
Men hoppas det blir bättre!

2008-02-20 @ 20:34:06
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback