Ångest

Idag är en ångestfylld dag. Problemet är bara att jag inte vet varför. Olof ska fira sin 20-årsdag, men jag kan inte vara med på grund av att folk är dåliga på att organisera saker. Jag ska ha filmkväll med anton, jonte och stoffe, men stoffe har inte svarat i mobilen på flera dagar. Amanda skulle med, men hon avbokade nyss. Allt är så jävla krångligt och jag orkar inte. Jag önskar att allt kunde ha gått bra med den här filmkvällen, för en gångs skull. Samtidigt önskar jag att folk hade kunnat tänka ett steg längre i sin planering så att jag hade kunnat vara med och fira Olof. Ångest, ångest, ångest. Min älskling fyller 20 idag och det här borde vara en bra dag, men varför är det då en av de värsta för mig?

Kommentarer
Postat av: Nina

Stoffe har ju ryckt in i lumpen =0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback