Segpropp

Seg var ordet. Visst att det är kul att festa, och man lever bara en gång, men det är inte hälsosamt att festa så många dagar i rad som jag har gjort nu. Jag brukar dricka kanske en eller två gånger i månaden, men nu blev det onsdag, torsdag, fredag och lördag istället. Imorse när jag skulle hem så skakade jag som fan, darrade som ett asplöv, antagligen på grund av näringsbrist och alldeles för mycket slitning på kroppen. Jag har i alla fall proppat i mig vitaminer, juice och en massa vatten, börjar redan må bättre. Jag förstod aldrig riktigt det där med att folk som var utomlands och festade flera dagar i rad fick feber och blev sjuka på grund av det, men nu förstår jag.

Hur som helst har det varit en himla rolig vecka, men nästa blir nog lite lugnare :)

Kommentarer
Postat av: Nina

GÅR INTE, för då är jag ledig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback