Vad är problemet?

Trött som fan. Kan knappt hålla ögonen öppna. Vi har kollat på TMNT, ätit chips och druckit läsk ikväll. Mysigt :)

Jag stör mig något oerhört på folk som skriver "elaka" kommentarer. Fick min andra någonsin idag. Jag är liksom ingen stor blogg, jag har inte mer än 35 läsare om dagen, men ändå är det några av dem som verkar tycka att det är kul att försöka trycka ner andra? Just den här kommentaren var angående en så kallad "önskeoutfit" jag hade knåpat ihop för rätt länge sedan. Det var något i stil med "fult, tråkigt, opersonligt". Men fattar inte folk att jag inte bloggar för deras skull? När jag gör ett klädkollage handlar det inte om kläderna i sig, det handlar om att jag tycker om att hålla på i photoshop och gärna lägger upp bilderna jag gör i bloggen. Jag har dåligt minne och tycker att bloggen är en bra kom-ihåg-lista för vad jag vill köpa o.s.v. så att jag inte går och spenderar pengarna på annat och sedan kommer på att jag egentligen skulle köpa det där andra eller nåt. Det finns många anledningar till varför jag ibland skriver om kläder jag vill ha/ska köpa, men jag bloggar INTE för eran skull. Jag bloggar för min egen skull, och bryr mig inte om vad andra tycker. Varför har vissa så dåligt självförtroende och så dålig självkänsla att de måste trycka ner andra för att må bra? Det känns mer som att sådant beteende hör hemma på lågstadiet, inte i vuxenlivet. Töntigt är det, och jag tycker synd om sådana människor.

Okej, nu låter det verkligen som att jag bryr mig om vad folk tycker, men ja, det kanske jag gör. Jag blir upprörd när någon klagar på mig helt utan anledning. Jag försöker inte bli någon stor blogg, och jag ska definitivt inte behöva ta sån där skit från andra. Irriterad.

Kommentarer
Postat av: pepparkatt

ojoj träffad rätt i själen? jag med :P

2008-04-27 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback