Djupa konversationer.

Igår var verkligen hur bra som helst. Det var riktigt länge sen jag kände att jag verkligen fick prata av mig, men igår så var Cissi snäll och lyssnade på precis allt jag hade att säga :) Det är ändå rätt sjukt att vi kan ha så "djupa" konversationer när vi egentligen inte ses särskilt mycket eller är sådär jättenära vänner. Men jag uppskattade verkligen hur vi kunde prata på ett sånt sätt så att vi båda fick en syl i vädret :) Det är bra att ha vänner som man alltid kan prata med. Sådana personer som, även om man inte har pratat/setts på flera månader, konversationen ändå flyter på hur bra som helst med. Man bara fortsätter där man slutade ungefär.

Det känns som att en stor sten har lyfts från mina axlar, för även om jag har pratat om vissa av de sakerna som jag pratade om igår med andra, så kändes det som att Cissi verkligen lyssnade, förstod och framför allt ville lyssna.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

bygger ronja om bloggen tro? headern är svart

Postat av: .Westerdahl

my bad, den kom tillbaka. var nog bara lite tung att ladda :P

2008-04-06 @ 18:31:48
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback