Utstående öron, tjocka knän och FLÄSKVADER!

Jag kan gå med på att jag har lite större öron än de flesta, att de står ut lite mer. Jag kan dölja det med håret när jag känner för det och dom är ju faktiskt aldrig ivägen. Jag kan gå med på att jag har lite extra hull på knäna, det går att dölja med rätt jeans och rätt färg på tights, och de är heller aldrig ivägen. Det ENDA jag absolut INTE kan acceptera är att jag har sjukt tjocka vader! Mina underben är tydligen massiva enligt den svenska normen! Jag ser inte fläsk när jag tittar på mina vader i spegeln, men så fort jag kommer in i en skobutik och tittar på stövlar så inser jag att det är fallet. Jag har för tjocka vader. Det är så sjukt irriterande att prova stövlar och knappt få igen dragkedjan för att vaderna inte får plats, att få sliiita av sig skorna för att vaderna "har fastnat"! Nej, det är förnedrande och hemskt att man måste ha pinnsmala ben för att passa in i det här samhället. Jag hade aldrig komplex innan jag började tänka "jämförelsevis med andra", innan jag började undra varför jag inte fick på mig alla skor. Utstående elefantöron och tjocka knän det kan jag ta, men hur fan får man bort fläsket på vaderna? Fläsk som inte ens existerar i verkligheten utan bara i skotillverkarnas sjuka små hjärnor! Suuuck.

Lite deprimerande inlägg men så är det ibland. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback