Utbildning

Här är några kurser som jag tycker skulle vara väldigt intressanta att läsa :)

Stockholms universitet:
Nazismen, Nazi-Tyskland och Förintelsen, 15 hp
Pedagogik I, 30 hp
Praktisk filosofi I, 30 hp
Praktisk retorik, 15 hp
Psykologi I, 30 hp
Filosofins historia, 15 hp
Homosexualitetens kultur, politik och historia, 7.5 hp

Malmö högskola:
Image Making, 15 hp (på engelska)
Skiss- och ritteknik, 15 hp

Det vore roligt att läsa kurserna i malmö, men det beror ju på om det går att fixa boende och så. Jag har släkt i tomelilla vilket är rätt nära, men inte så nära att man bara kan hoppa på bussen varje morgon. Sen beror det ju helt på vad älsklingen ska göra, jag tänker i alla fall inte vara borta från honom i ett halvår bara för att läsa en kurs som är en kväll i veckan. Allt handlar om prioriteringar, och en av mina största prioriteringar här i livet är mina förhållanden med andra människor. Vänner, familj, pojkvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback