Sluta hata isabella FFS!

Vad är det som får folk att lägga energi på att hata? Det finns så många andra bra känslor, men ni väljer att hata. När jag var 16 skulle jag ha blivit rejält deprimerad av att få så många hatfulla kommentarer varenda dag. Nu är det ju så att, enligt min mening, isabella har uttryckt sig lite klumpigt när det gäller vissa av hennes senare uttryckta åsikter. Men VARFÖR bryr ni er? En 16-årig tjej sitter och skriver att hon inte tycker om mellanmjölksfamiljer... jaha, och?! Hon har ju inte växt upp i en själv och vet därför inte alla de positiva saker som finns med "oss vanliga". MEN, ni sitter ju och klagar på att hon är bortskämd och ett rikemansbarn, ni vet ju inte heller någonting om hennes uppväxt. Ni är minst lika fördomsfulla när ni skriver sånt eftersom ni inte vet om det positiva med en sån uppväxt. Det vet inte jag heller egentligen, men det finns säkert en jävla massa positiva saker som ingen av er har tänkt på för ni vet inte! Varför ska folk alltid käfta emot och komma med personangrepp? Har ni inget bättre för er än att hata någon som ni inte ens känner på riktigt? Vuxna människor som sitter och hatar, och gaddar ihop sig, mot en tonårstjej. Det skrämmer mig! Skärp er FFS! Jag vet själv att elaka kommentarer kan vara hur hemskt som helst, speciellt när man är i den åldern. Ni som är äldre borde veta bättre av erfarenhet. Patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Emilié

Jag håller med dig! Det är helt sjukt att så många orkar bry sig och skriva så mycket elaka saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback