Orka hata...

Jag måste säga att jag blir lite förvånad över att en vuxen man vill vara assistent åt en 16-årig tjej och bära hennes kassar? Men men, han kanske har problem att få andra jobb eller så är han bara lite gubbsjuk. Däremot blir jag FÖRBANNAD på ER ANDRA (inte alla) som kommenterar att isabella är utvecklingsstörd med den tonen att "utvecklingsstörda är dumma i huvudet". Den som tycker att utvecklingsstörda är mindre värda och använder det som ett skällsord vill jag göra väldigt elaka saker mot... blir så jävla förbannad på sånt! Visst, isabella verkar ha vissa förutfattade meningar om så kallade "mellanmjölksfamiljer", det verkar ju vara där allt detta anti-bella skit började, men har inte ni fördomar när ni använder "utvecklingsstörd" som ett skällsord? Har inte ni förutfattade meningar om isabella? Jag håller inte med henne om någonting som har med mellanmjölksfamiljer eller mjukisbyxor att göra, jag är allt det där själv, men jag tänker inte sjunka till er nivå och bete mig på samma sätt! Varför läser ni ens en blogg som ni hatar? Är det värt att leva sitt liv för att hata en 16-årig tjej vars åsikt egentligen inte ens påverkar ert liv? Patetiskt tycker jag.

En kommentar jag skrev till ett inlägg i
isabellas blogg när jag såg vad vissa andra idioter hade skrivit....

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jävligt bra skrivet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback