KLÄDER FRÅN ICA MAXI

Det känns nästan lite pinsamt att ens skriva det här. Det beror väl antagligen på att jag själv är så totalt chockad :P Igår var jag på ICA MAXI och köpte kläder! Hahaha. Eller ja, jag köpte en farfarskofta. En jättefin sådan i bomull/nylon. Grå med svarta knappar. Helt perfekt, bara 199:-. Men guuud vad konstigt det kändes! Först att gå in i en ICA-butik och leta sig fram till deras klädavdelning (!), och att sedan plocka på sig ett plagg och gå fram till matkassan (!) och lägga upp det plagget på rullbandet där man normalt sett lägger mat (!). Sen, det värsta, att själv vika ihop plagget och sedan lägga ner det i en ful plastkasse som det står ICA MAXI stormarknad Botkyrka på! Hahaha. Jag började nästan asgarva, så obekvämt var det. Men men, det var värt det för jag älskar min nya kofta :)

Till martina: tack :) det var för ungefär 3 veckor sen som jag klippte mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback