Fem myror är fler än fyra elefanter

Nu är man äntligen hemma igen då :) Sitter och nostalgitrippar framför tv:n, de visar "fem myror är fler än fyra elefanter" :P Kollade alltid på det när jag var liten :) Eftersom mamma överlägset vinner tävlingen om vem som är sjukast så var det jag och olof som fick gå och handla mat :P Jag ska egentligen ha trappstädningen ikväll, men jag gör det imorgon direkt när jag har vaknat istället. Jag känner mig inte sjuk på samma sätt som mamma och olof, de har ju ont i halsen och är förkylda och i stort sett sängliggande (fast jag lyckades få med mig älsklingen hem hit ändå, han är så snäll). Jag tror nog att jag mår dåligt för att jag är stressad. Jag tror att även om jag själv kanske inte tänker på det särskilt mycket så är det jobbigt att inte veta vad man ska göra. Det är stressigt och påfrestande att inte ha ett fast jobb och att inte veta exakt vilken utbildning man ska välja. Det känns som att jag har ständig PMS. Jag blir gråtfärdig för minsta lilla, jag känner mig frustrerad utan anledning. Jag lider av en tillfällig depression helt enkelt. Hoppas att jag får ett nytt jobb snart så att jag kan börja må lite bättre. Eller så kanske jag kommer till insikt med vad jag faktiskt vill göra med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback