WHAT'S THE POINT?

Försökte väcka olof för en stund sen, men det gick väl inte sådär jättebra :P Tror att jag ska bege mig ut i köket och fixa iordning någon form av frukost med tanke på att det första jag gjorde när jag vaknade var att springa till kylskåpet och äta 4 chokladbollar från gårdagen. Inte en bra start på dagen :P

Ibland känns det rätt meningslöst att ha blogg. För det första har jag i snitt typ 15 läsare per dag. Detta innebär i stort sett att de enda som läser är folk jag känner på riktigt, eller i alla fall har träffat :P Bara det är rätt hemskt, att vi har blivit så lata att vi inte längre orkar fråga folk hur det är utan vi bara läser deras blogg. Ibland kommer jag på att jag inte har pratat med en viss person på flera veckor, men jag hade liksom lurat mig själv eftersom jag varenda dag hade läst den här personens blogg och på så sätt kände mig uppdaterad om hans/hennes liv. Fatta vad vi människor skulle kommunicera med varandra om internet inte fanns! Då skulle det bli lite riktigt interaktion! Halleluja!

Kolla in
mina auktioner :)

Kommentarer
Postat av: Å

Jag vill också ha en kalender i min blogg. Har hört att de inte fungerar. Men du har ju en! Har du några tips? Har försökt lägga till kod för den men det dyker inte upp någon. Måste man ha någon sorts inställning..? :)

Postat av: Anonym

Men det är trevligt att hålla sig uppdaterad även fast man inte ses och pratar längre :)Vill ju vet vad som händer i ditt liv i allafall, även fast vi inte träffas så bryr jag mig lixom. Vill ju att det ska gå bra för dig! :D

2007-10-03 @ 11:59:23
URL: http://eexotic.blogg.se
Postat av: Alexandra

Är stövlarna tighta där uppe? isåf köper jag dom

2007-10-03 @ 16:24:39
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback