MIN VINTER

De har inte ringt från jobbet ännu så det ser ut att bli en ledig söndag :) Hoppas att de inte ringer senare i alla fall, jobbigt med så kort varsel.

Jaha. Då var vintern på väg då. Samma sak varje år. Jag blir deprimerad och går upp i vikt och mår dåligt och blir röksugen. Samma tidpunkt varenda jävla år. Suck. Det blev lite rökande i fredags med amanda, men ingenting sen dess. Fast det är inte det faktum att rökning är dåligt som får mig att tveka inför att börja igen, det är det faktum att folk runtomkring mig kommer att bli besvikna. Jag orkar inte med de där suckarna och föreläsningarna hit och dit. Jag har alltid varit en sån person som bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker om mig och mitt beteende. Men varenda år vid den här tiden mår jag dåligt och hittills har cigaretterna varit det enda som verkligen har hjälpt, det enda som har fungerat som ett slags botemedel mot allt det jobbiga. Men som sagt var, jag är alldeles för svag för att orka med allt negativt jag kommer få höra från folk runtomkring mig. Så hur jag än gör blir jag olycklig. Great.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag bjussar gärna på en liten pinne. Det vet du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback