OTROHETSAFFÄREN

Jag har precis börjat läsa en blogg. Det är en blogg om en kille som är otrogen mot sin flickvän och uppdaterar om precis allt som händer i den här otrohetsaffären. Det känns nästan för sjukt för att vara på riktigt. Jag förstår liksom inte hur man kan påbörja ett förhållande med någon annan när man fortfarande har pojk-/flickvän, även om det bara handlar om sex. Jag skulle knappt kunna acceptera att min pojkvän råkade hångla upp någon när han var dyngrak liksom, hur fan kan man leva med sig själv när man gör såhär mot en annan människa? Den här killen pratar om otrohet i olika grader, till exempel att kyssar är en sak och sex en annan. Ja, fine jag kan väl förstå att det ena tekniskt sett är värre än det andra, men båda räknas ändå som otrohet!

Jag tror att det är därför jag har fastnat för den här bloggen, för att jag helt enkelt inte förstår mig på sådana människor som bara kan trampa på någon annan för att få det de vill ha. Självisk kallas det.

Kommentarer
Postat av: Otrohetsaffären

Självisk, en jävla lögnare, och en stor jävla idiot.
Jag håller med dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback