Att röka eller inte röka?



Jag funderar starkt på att sluta röka nu till sommaren. Om inte för all framtid, så bara ett uppehåll i några månader. Jag brukar klara av att inte röka på sommaren hur lätt som helst. Dels för att det är varmt väder vilket innebär att ciggaretterna blir kokheta och det är rätt äckligt, men också dels för att det inte är lika mycket stress med skolan och liknande under sommaren. Rökning har ju alltid fungerat som någonting slags avslappnande medel för mig och det behövs inte lika mycket på sommaren. Sen till våren när jag ska plugga vidare får jag helt enkelt se om jag behöver röka eller inte. Men hur som helst kan jag hålla upp under sommaren och försöka så länge det går. Vem vet, det här kanske är den gången man slutar på riktigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback