DIGITAL MODESKISS ELLER INTE?

Sitter just nu hemma hos olof och käkar skumgummijulgranar och skumgummisnögubbar :) Funderar på att kanske välja bort digital modeskiss och läsa ungdomar, identiteter och drogkulturer istället. Det känns som att digital modeskiss är en väldigt intressant kurs, och det var enormt många sökande också, men man borde antagligen ha lite mer erfarenhet av att skissa kläder och kanske till och med vilja bli kläddesigner. Jag har ju inte de drömmarna och det känns dumt att ta upp en plats i en kurs som jag ändå bara kommer klara halvdant, när någon med mycket större behov av att läsa kursen hade kunnat få min plats. Ungdomar, identiteter och drogkulturer är mer en kurs som skulle vara bra för mig att läsa med tanke på att jag antingen ska bli Studie- och yrkesvägledare eller kurator. Jag får fundera på saken i några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback