Drogad?

Nånting konstigt hände igår. Jag minns ingenting efter att jag drack min tredje öl, det är helt svart. Enligt nina drack jag inte mer än vad jag brukar dricka. När jag vaknade imorse berättade mamma att mina byxor och trosor låg utanför porten. Enligt nina gick jag in genom porten när de släppte av mig. Alltså har jag gått ner igen, men jag vet inte varför. Kläderna låg dessutom utanför grannporten. Min mobil är borta, ringde till 3 och spärrade den. Jag minns verkligen ingenting, men någonting konstigt är det. Man blir inte såhär av 4-5 öl och 3 shots på en kväll. Jag brukar dricka mer än så och jag har aldrig haft en sån här minneslucka. Nina berättade att precis när vi skulle hem så slog det till för mig och jag kunde inte stå upp. Jag är rädd att någon kanske la någonting i min öl eller nånting sånt för såhär blir man inte av att bara dricka alkohol, speciellt inte så lite som jag drack. Vet inte vad som hände igår, men jag vet inte om jag vill försöka komma ihåg heller. Allt känns bara så jävla läskigt :/

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas allt klarnar upp!

Postat av: Anonym

Strunta inte i att gå vidare med det här Ronja! I fall något har hänt gumman. Fyfan vad hemskt, tycker verkligen synd om dig. :(

2007-08-05 @ 20:12:10
URL: http://eexotic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback