Arbetslös och ensam

Jag känner mig ensam. Känns som att allt har förändrats nu när jag kom hem från grekland. Vissa börjar skolan medan andra har skaffat jobb. Jag är inte van vid att inte ha någonting att göra, i alla fall inte när alla andra har någonting att göra. Tidigare har det liksom fungerat bra eftersom jag i stort sett har umgåtts med olof 24/7, men nu har han helt plötsligt börjat vela vara för sig själv istället :( Innan vi åkte till rhodos umgicks vi typ non-stop, men nu helt plötsligt vill han tydligen inte det. Han har aldrig klagat tidigare, men nu helt plötsligt har han ändrat åsikt. Visst, man måste inte vara med varandra heeela tiden när man är i ett förhållande, det kan ju vara jobbigt och slitande för förhållandet i sig. Men jag tycker inte det, jag förstår inte problemet med att vilja spendera så mycket tid som möjligt med den man älskar? Och sen när jag förklarar för honom att jag blir ledsen på grund av detta, DÅ, och inte förrän då, säger han att nej men vi kan väl ses. Känns ju bra att det är av rätt anledning också. Det var länge sen jag kände mig såhär ensam, och det påminner mig om saker jag helst vill glömma. Kul att sitta här och gråta ihjäl sig liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback