Sad but true

Jag gråter för minsta lilla, jag blir upprörd för minsta lilla, jag blir nedstämd väldigt ofta. Allt på typ två veckor! Trodde fan att jag var gravid eller nåt fram tills i förrgår då jag fick min mens. Jag var nästan bombsäker så som jag har varit på sistone. Jag blir inte ens såhär när jag har PMS! Det känns som att jag är nära ett nervsammanbrott eller nånting... men jag vet inte varför! Det finns liksom ingen anledning, ingenting traumatiskt hände i mitt liv för två veckor sedan. Jag fattar verkligen inte vad det är med mig...

Kommentarer
Postat av: Olof

Bra att du inte är gravid med Johan Mjällby Jr. än sötnos, men illa att du är ledsen. Enpusskanskeokejdå PUSS! :)

2007-04-03 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback