Forgive and forget

Mamma ringde igår och bad om ursäkt för pappas beteende. Han lovade att han o jag skulle äta pizza ikväll, vilket vi gjorde för någon timme sedan. Lite mysigt :) Nu återstår bara det riktiga problemet med mina föräldrar, det jag skrev ett långt inlägg om förut. Jag funderade igårkväll på att skriva ut mitt inlägg och lägga det någonstans där de ser det och sedan dra till olof eller någonting så att de får tid att inse hur jag mår, men varenda gång jag kommer nära tanken så får jag ångest och tror att de ska tycka att jag är löjlig. Jag är rädd att de ska vifta bort det som att det inte är någonting, som att jag bara överreagerar, och det skulle såra så mycket mer än jag klarar av.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har bara skrivit in Bradley Hand ITC på min där man skriver textsnittet och det fungerade bra:) prova det:) Lycka till.. Kraam

Postat av: Gäb

har copat texten där man skriver in det, here it comes:

}
/** Entry headers **/
h3 {
font-family: pristina;
font-size: 22px;
color: #FFFACD;
background-color:#000000;
background-image:
background-repeat:
no-repeat;
background-position:
left;
padding:17px 0px 10px 75px;
margin: 0px 0px 10px;
height: 23px;
vertical-align: top;
}

hoppas de funkar nu :)

2007-04-17 @ 23:06:31
URL: http://remember.blogg.se
Postat av: Nina

Kul att du funderat på mitt tips! =) Förstår just den där klumpen i magen när man lämnar pappret väl synligt och går därifrån. Man får ångest och vill bara springa tillbaka och gömma det. Det gäller bara att vara stark. Stå på dig hjärtat!

2007-04-18 @ 09:35:56
URL: http://liiiiten.blogg.se
Postat av: Jessica

vill du fortfarande ha koden?

2007-04-18 @ 19:47:01
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback