Ett nedtrampat hjärta

Jag vet inte ens vad jag ska säga liksom. Jag blir så jävla sårad så det finns inte när det enda jag gör är att visa att jag bryr mig och bara får skit tillbaka. Fine, jag vet att hon har det svårt och att hela hennes värld är upp och ner just nu, men varför ta ut sin frustration och ilska på mig?? Jag sitter här gråtfärdig av alla pikar, allt skit jag får ta. Det känns som att vad jag än säger så hugger hon tillbaka, bara för att ta ut det på någon. Jag har bara varit snäll, trevlig och visat att jag älskar henne! Vad är det för fel med det?? Kan någon förklara varför jag ska behöva få en kniv i hjärtat för att jag älskar min bästa vän? Jag orkar verkligen inte mer nu... även om jag inte lider av det här lika mycket som hon lider av det som har hänt så är det för mycket för mig. Om jag inte ens får visa att jag bryr mig, nej då finns det ingenting mer jag kan göra. Då finns det ingenting mer jag orkar göra. Mitt hjärta klarar inte av det här, att bli nedtrampat av ingen anledning alls.

Kommentarer
Postat av: Nina

Call me if you need to talk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback