Sista dagen i Perth

Nu har jag packat resväskan, sorterat ut allt som ska slängas (sängkläder, mat, tallrikar o.s.v) och väntar i princip bara på att planet ska lyfta imorgon. Imorgon ska jag städa klart det sista och ha städinspektion, sen går planet vid 15.45 (08.45 Svensk tid).
 
Det känns jättekonstigt att packa ihop alla mina grejer, men trots det har jag ändå inte riktigt förstått att jag faktiskt ska hem till Sverige igen. Jag tror inte att det kommer sjunka in förrän jag sitter på flygplanet alternativt när jag kommer ut från Arlanda.
 
Nu är det bara jag och Chrystal kvar i korridoren. Maggie och Angie drog till Bali idag och kommer inte hem förrän om en vecka så de kommer jag inte se igen. Sofia och Iris påbörjade sin tågresa mot Sydney i förmiddags så de kommer jag inte se heller. Fast Sofia kommer jag självklart träffa senare när hon är tillbaka i Uppsala :) Dagen har mest bestått av att sitta vid datorn samt kolla på tv, men det var ändå en rätt händelserik dag i och med att Sofia glömde sin mobiltelefon hemma vilket innebar att jag fort som fan hoppade in i en taxi för att åka och lämna den till henne på tågstationen :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback