Some days are good and some days are bad

Jag hade en jättetrevlig dag igår. Det började med studiebesök på Barnahus med några från klassen. Efter det mötte jag upp Therese och Åsa på donken och sen gick vi runt i lite affärer. Sedan var det dags för RFSU-möte. Jag var inte medlem, men Therese fixade in mig ändå. Det var filmvisning/diskussion om ett projekt som hette "Rätten till min kropp" och handlade om fyra ungdomar från Nicaragua som kämpade på olika sätt. Väldigt intressant!

Efter RFSU-mötet följde Therese med hem till mig och vi hann med två avsnitt av Big Brother innan hon var tvungen att åka hem igen. Det var jättemysigt att umgås och bara ta det lugnt, nuförtiden träffas vi mest på stan eller så.

Den här dagen har dock varit mindre bra. Jag satte alarmet på 06.30 igårkväll. Imorse vaknade jag av att larmet ringde och trodde att allt var frid och fröjd. ICKE! När jag tog fram mobilen för att stänga av larmet såg jag att klockan var 07.18 (!). Då har alltså larmet ringt non-stop i 50 minuter utan att jag har vaknat. Helt sjukt! Det var bara att stressa iväg till jobbet. Ingen frukost hanns med och jag glömde ta min medicin. Blä.


Bilder från igår: Åsa fönstershoppar och Therese provar konstiga klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback