Sjukling

Folk brukar alltid säga att killar är väldigt ynkliga när de är sjuka, men jag tvivlar starkt på att det är någonting särskilt manligt med det. Jag tror snarare att det har att göra med att de som är sjuka mer sällan känner sig jättejättejättesjuka när de väl blir sjuka o.s.v. Jag är en sån person och just nu är jag sjuk. Jag har jättejättejätteont i halsen och det ilar jättejättejättemycket i kroppen. Därför tycker jag att alla ska avvara någon minut eller två till att tycka synd om mig. Okej?



Kommentarer
Postat av: Nina

Då måste ju skriva meeeraa! =D

2012-07-15 @ 13:29:09
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hur planer för idag? :) Har en tävling på min blogg var gärna med! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank-1.html#comment (direkt länk)

-

Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-17 @ 04:07:18
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback