Torsdag

Igårkväll blev det Göteborgs nation med ett gäng från klassen. Några öl och en massa skitsnack. En väldigt trevlig kväll helt enkelt! :) Idag hade vi föreläsning 10-12, men jag skippade den på grund av sömnbrist. Bakfull var jag inte i alla fall. Däremot skulle jag gärna supa mig stupfull på nationspubarna endast av den anledningen att det är så sjukt jäkla billigt! 25 spänn för 50cl öl. Det kallar jag en bra deal :)

Hur som helst har jag precis kommit hem från mitt första möte med sjukgymnasten. Det var väldigt givande och hon påpekade bland annat att jag absolut INTE får träna. Kan det bli bättre? ;) Nej men helt seriöst hade hon faktiskt en jäkla massa bra saker att säga och jag fick göra en del övningar som kändes asbra. Jag tror att det här kan bli hur bra som helst :)

Nu ska jag bara slappa, slappa, slappa. Jag har ingenting planerat ikväll och ingen skola imorgon. På lördag blir det examensceremoni i Universitetshuset för Therese, Åsa och alla andra duktiga färdigutbildade socionomer :)

Kommentarer
Postat av: N

Hur kändes det efteråt? Med alkoholen menar jag? Känner du att det har blivit bättre med medicinerna och så? Du får gärna ringa mig om det blir en roman att skriva, hehe ;) Love U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback