Söndag



Detta är resultatet av mitt pärlplattande (?). En massa fina örhängen. Hello Kittyn är till Therese eftersom hon är lite besatt. Jag nöjer mig med svampar och kasettband. Yää.

Det var ett riktigt helvete igår när jag skulle sova. Jag skulle upp 06.00 idag så jag var superduktig och la mig redan vid 22. Jag har nog aldrig någonsin haft så svårt att somna. Jag vred och vände på mig, det var inte bekvämt att ligga på högersidan, vänstersidan, rygg eller mage. Till slut gav jag upp, ringde Therese och tog en cigg. Jag tror inte att jag lyckades somna förrän efter två. Det roliga är att när klockan ringer 06.00 är jag hur jäkla pigg som helst. Eh ja.

Gårdagen bestod av tenta och dagen idag bestod av jobb. Jag är helt slut, men jag har sovmorgon imorgon så det är helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback