Fredag

Jag tror inte att jag någonsin har bloggat såhär lite. Jag antar att det beror på att min ångest i princip är borta och att jag inte har ett lika stort behov av att få skriva av mig som förut. Samtidigt saknar jag bloggandet eftersom det här har varit min dagbok i flera år. Alla mina minnen finns samlade här.

I övrigt har ni inte missat särskilt mycket. Jag har varit i hemtrakterna och firat jul. Nyår spenderades hos Löwengren tillsammans med Olof, Maria, Rickard, Sandra, Martin, Calle, Patrik och en massa fler. Nykter var jag också. Skolan började i måndags och jag har spenderat veckan med att skriva hemtenta och plugga till omtentan som är imorgon. På söndag blir det jobb och på måndag börjar nästa kurs. Det tar liksom aldrig slut.

Jag har äntligen fått reda på vart jag ska göra min praktik. Almunge skola blir det. De har årskurs 1-9 och jag kommer då jobba tillsammans med kuratorn. Jag är sjukt nöjd!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback