Bra start på veckan!



Jag lyckades klämma fram ett leende så jag tyckte att bilden förtjänade att få läggas upp i bloggen. Jag har varit helt omotiverad till att ta kort på sistone, både på mig själv och andra. Men men, man kan inte alltid vara på topp. Kolla i alla fall in mitt sjukt snygga örhänge som jag har gjort :)

Jag gick upp jättetidigt imorse (läs: normal tid för vuxna arbetande människor) för att åka till Almunge skola. Där träffade jag min handledare och hade ett litet inför-praktiken-möte. Himla trevligt och jag tror att det här kommer bli väldigt bra :)

Efter praktikmötet blev det shopping med Åsa. Jag köpte ett lakan och en kudde. Det fick även bli nya jeans eftersom jag har fått tillbaka de 10 kilona som mystiskt försvann förut. Kul att inte vara undernärd längre, men mindre kul att inte få plats i några byxor :P Det blev dock billiga jeans från H&M då jag inte kände för att spendera alldeles för mycket pengar när de där 10 kilona kanske bestämmer sig för att försvinna snart igen. Jag brukar ju pendla fram och tillbaka per automatik oavsett hur jag tränar/äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback