Hej igen!

Ja alltså nu har jag varit ganska frånvarande i bloggen ett tag. Det kan bero på att jag faktiskt har ett liv. Höhö. Helt ärligt har jag bara inte orkat blogga.

Eftersom jag har missat i princip alla dagar av den här Februari-tävlingen så tänkte jag att jag lägger upp alla bilder i ett inlägg i slutet av månaden istället :)

Vad har hänt sedan sist då? Jag har jobbat två helger i rad, hängt i Stockholm med vänner, varit på Bajen-kvällen på Hovet, kollat på musikal med päronen (Dirty Dancing), skrivit tenta, tvättat, diskat, städat. Kanske inte sådär jätteintressant för er att veta.

Kvällen har spenderats med Åsa och Therese. Vi har ätit på restaurang, handlat sjukt mycket godis, ätit sjukt mycket godis, kollat på melodifestivalen, rensat Åsas garderob och bara haft det otroligt mysigt :)

Jag borde sova, men jag är alldeles för uppe i varv. Det får nog bli något avsnitt av någon tv-serie innan läggdags.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback