Onsdag

Trött som en gnu, men jag ställde mig ändå och gjorde storkok direkt när jag kom hem från praktiken :) Imorgon är jag ledig, men det blir dock ett studiebesök på Brogården på eftermiddagen. Innan dess tänkte jag försöka hinna med lite tvätt och kanske städa mitt rum. Jag får eventuellt finbesök på måndag då det ska firas Valborg i Uppsala enligt anrika traditioner (läs: parkhäng och fylla).

Just nu känns saker och ting rätt bra. Det enda som är lite jobbigt är den här jäkla ovissheten innan beskedet kommer huruvida jag faktiskt får åka till Australien eller inte. Det är redan 99,9% säkert, men man vet ju aldrig. En annan trevlig grej är att morfar är hemma från sjukhuset igen. Han mår bättre och jag hoppas verkligen att det håller i sig :)


Kommentarer
Postat av: job interview

It's very good that you have a lot of plans which you could try to implement.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback