Just another manic monday



Det har varit en hektisk dag på praktiken, men det har ändå varit himla skoj. Jag hängde med en elev till idrottshuset för att simma och vi hade så sjukt kul. Det var länge sen sist jag skrattade så att jag fick ont i käken :)

Praktiken går bra, men däremot är jag jäkligt besviken och arg på mitt jobb. Jag ska inte gå in på detaljer här, men jag är väldigt missnöjd med väldigt mycket för tillfället. Jag ska försöka släppa det just nu och bara fokusera på praktiken istället! Imorgon ska jag vara i Smile igen och då ska jag leda gruppövningar med eleverna. Eh ja, vi får väl se hur det går. Jag ska få sju elever med koncentrationssvårigheter och beteendeproblematik att lyssna, engagera sig och delta i övningar under en timmes tid. Antingen blir det skitbra eller så går det åt helvete, men då kan en i alla fall skratta åt det efteråt ;)

Kommentarer
Postat av: editing company

It's wonderful that you work all time and something in your life which bring usefulness to you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback