I hela mitt liv har jag hört en sång, en vaggvisa du sjöng en gång



Bilder från mitt påsklov med Emma i Tomelilla.

Nu har jag precis kommit hem från praktiken och jag är helt slut. Det är så mycket nya intryck just nu eftersom jag precis har börjat hänga i Smile (en slags grupp för elever som har lite beteendeproblem och/eller behöver lite extra stöd i pluggandet). Det är sjukt kul, men det tar en del energi. Man kanske skulle ha blivit specialpedagog istället? :P

Nu är i alla fall ansökan till Australien inskickad. Skööönt. Jag håller tummarna för att de på Curtin godkänner mig. Det vore så himla trist att falla på mållinjen liksom.

Utöver det så mår morfar bättre nu. Det var väldigt nära ögat när han åkte in till akuten. Blodtrycket var extremt lågt och det var tur att han åkte in när han gjorde det. Nu är han inlagd på obestämd tid, men det ser som sagt bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback