Fredag



Praktiken gick väldigt bra idag, jag hade ett samtal med en elev och sen hängde jag med en annan elev på syslöjden. Efter det blev det en massa skrivande i form av temauppgifter och en praktikrapport. På vägen hem tog jag ytterligare en vända på systemet. Jag tänkte att jag lär ju dricka upp mina cider under dagen så då vore det sjukt nice om jag hade en dunk vin som stod och väntade på mig när jag kom hem. Jag visade även legitimation utan att tanten i kassan behövde fråga så då fick jag en jättefin vattenflaska på köpet :D Den kan definitivt komma till användning på måndag!

Jag har även tagit itu med ännu en grej på min att-göra-lista idag, nämligen att städa badrummet. Det måste vara en av de tråkigaste sakerna man kan göra.. men nu är det i alla fall överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback