Söndag



Idag har jag promenerat till Willy's för att köpa ingredienser till chokladbollar, ett uppdrag som tog en timme och tio minuter. Ovan ser ni resultatet och jag måste säga att det var lätt värt det!

Jag har även varit en sväng till ICA och handlat små såsburkar att ha till matlådorna (jag kan ju inte ta med hela lingonsyltsburken till skolan...). Frukost till imorgon inhandlades också, men de hade inte min favorityoghurt så jag blev lite ledsen. Blev dock lite gladare när Rickard smsade och erbjöd mig en gratis dammsugare. Fett nice!

Idag känner jag att energin har kommit tillbaka och snorandet har nästan helt försvunnit så imorgon räknar jag med att vara 100% frisk :) Peppar peppar, ta i trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback