Hejdå balanssinnet!

Det har varit en sjukt konstig dag idag. Det började med natten då jag vaknade konstant av att det kändes som att jag ramlade. Sådär som man kan få när man precis håller på att somna, men jag fick det som sagt flera gånger.
När jag sen vaknade imorse och reste på mig kändes det som en berg-och-dalbana. Har ni hört talas om "norska fyllan"? När man snurrar runt med huvudet på en pinne och sedan ska resa på sig och springa rakt fram. Sån yrsel hade jag, konstant. Det har blivit lite bättre under dagen och nu får jag bara yrsel om jag böjer mig ner eller gör hastiga rörelser.

Hur som helst anser vårdguiden att det kan ha med stress och sånt att göra. Därför tänkte jag skippa föreläsningen imorgon, sova ut, hänga lite hemma, plugga lite på egen hand och sen bege mig till skolan runt 12 för att träffa min seminariegrupp. Man ska ta hand om sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback