Feeling pretty good about myself today



Idag har jag varit sjukt produktiv. När jag hade skrivit ut alla papper i skolan bestämde jag mig för att ta en runda på stan med Åsa istället för att plugga. Mycket trevligt :) Sen satte jag mig i skolan innan föreläsningen och fick allt pluggande gjort ändå. Föreläsningen var sjukt intressant. Den var tre timmar lång och jag gäspade inte en enda gång! Antimobbningsarbete var ämnet och jag brinner ju lite för det så det var väl inte så konstigt att jag tyckte det var bra, men men.

Direkt när jag kom hem efter föreläsningen satte jag mig och renskrev alla anteckningar samt gjorde ett första utkast till hemskrivningen. Så ja, jag känner mig jäkligt duktig idag!

Nu blir det jordnötsringar, loka och Veronica Mars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback